Technické služby Zlín, které provozují skládku odpadů Suchý důl, zavádějí od října nový informační systém. „Pro nás jde o důležitý krok směrem k větší efektivitě řízení. Tak jako ve většině případů, kdy se starý systém inovuje, ani zde se to zřejmě neobejde bez komplikací. V prvních dnech ostrého provozu, tedy od 1. října, se může odbavení občanů i firem před vjezdem na skládku prodloužit,“ upozorňuje ředitel společnosti Jakub Černoch.
V souvislosti s novým informačním systémem dojde ke změně postupu odbavení firem i občanů, kteří přiváží odpad k uložení na skládku Suchý důl. Možností, jak se zejména v prvních dnech vyhnout zbytečnému čekání, je předem si s Technickými službami Zlín uzavřít smlouvu o odstranění odpadů. Ta obsahuje většinu důležitých údajů, které pak již není při odbavování nutné znovu zadávat. „Zvláště pro firmy je to nutnost, využít této možnosti ale mohou i občané,“ říká Jakub Černoch. Smlouvy vyřizuje obchodní oddělení na tel. 577 111 413 v pracovní dny v době od 6.00 do 14.30.
Skládka Suchý důl začala svému účelu sloužit v roce 2003, jde o jednu z nejmodernějších staveb svého druhu na Moravě – je vybavena nepropustným dnem s několikanásobnou izolací, systémem odděleného jímání průsakových a povrchových vod, odplyňovacím a monitorovacím systémem. Její kapacita postačí do roku 2024, v případě potřeby jsou přímo v jejím areálu další vhodné plochy jako rezerva. Provozní doba je od pondělí do pátku od 7.00 do 19.00 a v sobotu od 7.30 do 12.30.