Velkoobjemové kontejnery o objemu 5, 7, 8, 15, 20, 23 a 30 m³, které lze využít pro stavební odpady, zeminu, objemné odpady apod., přistavujeme pro občany i podnikatele. Na přání zákazníka kontejner přistavíme na místo, které si určí. Používaná kontejnerová technika umožňuje snadnou manipulaci a rychlou dopravu nádob. Odpady ekologicky odstraníme v souladu s platnou legislativou.
Objem | 5 m3 | |||
DxVxŠ | 360 cm | 115 cm | 185 cm | |
Použití | Zemina, stavební suť |
Objem | 7 m3 | |||
DxVxŠ | 440 cm | 150 cm | 185 cm | |
Použití | Směsný komunální a objemný odpad |
Objem | 8 m3 | |||
DxVxŠ | 500 cm | 80 cm | 240 cm | |
Použití | Zemina, stavební suť |
Objem | 15 m3 | |||
DxVxŠ | 400 cm | 150 cm | 240 cm | |
Použití | Objemný odpad |
Objem | 20 m3 | |||
DxVxŠ | 400 cm | 190 cm | 240 cm | |
Použití | Objemný odpad |
Objem | 23 m3 | |||
DxVxŠ | 600 cm | 150 cm | 240 cm | |
Použití | Objemný odpad |
Objem | 30 m3 | |||
DxVxŠ | 600 cm | 230 cm | 240 cm | |
Použití | Objemný odpad |
Ceny za přejezd, přistavení a manipulaci s kontejnerem
Přejezd | Přejezd | Manipulace s kontejnerem | Nájem kontejneru | Nájem kontejneru |
5–7 m³ | 8–30 m³ | 5–7 m³ | 8–30 m³ | |
51 Kč/km | 54 Kč/km | 510 Kč/ks | 37 Kč/den | 64 Kč/den do 7 dnů 213 Kč/den 8 a více dnů |
Ceny jsou uvedeny bez DPH.
Ceny za odstranění odpadů se řídí ceníkem skládky Suchý důl.
Objednávka, kontakt
Objednávky přijímáme v sídle společnosti ve Zlíně-Loukách:
Technické služby Zlín, s.r.o.
Louky, Záhumení V 321, 763 02 Zlín
Telefon: 577 111 411
Fax: 577 111 440
E-mail: info@tszlin.cz
Kontaktní osoby
Mgr. Šárka Žůrková – Obchodní oddělení | Ing. Anna Válková – Obchodní oddělení |
---|---|
telefon 577 111 470 | telefon 577 111 413 |
mobil 777 492 210 | mobil 604 220 297 |
e-mail szurkova@tszlin.cz | e-mail valkova@tszlin.cz |
Velkoobjemové kontejnery se přistavují na základě písemné objednávky(totéž v PDF). Formulář objednávky nutno stáhnout do PC, vyplnit, potvrdit (razítko, podpis) a naskenovaný zaslat zpět. U objednávky je nutno obdržet potvrzení o jejím přijetí a zpracování naším odpovědným pracovníkem.
Možná doba přistavování a odvozů kontejnerů je:
Po – Pá | 7:00 – 13:00 hodin |
Platba se provádí předem formou zálohové faktury v částce 6 000 Kč - 8 000 Kč/1 VOK. Vyúčtování služby proběhne do 15 dnů po předání odpadu na skládku.
Současně s objednávkou je nutné vyplnit tiskopis Základní popis odpadu na druh odstraňovaného odpadu dle dohodnutého katalogového čísla.
Některé často používané základní popisy odpadu:
ZPO_170107_Směs beton,cihly,.docx
ZPO_170904_Stavební a demoliční.docx
Kontejner bude přistaven pouze po doručení potvrzeného Základního popisu odpadu a uhrazení zálohové faktury!